my entrance....welcome home...

swEeT HaLo..~~~

swEeT HaLo..~~~

this is what u see..!!

Wednesday, October 6, 2010

a biG HaLo.....~~~

salam perkongsian rasa sehati dan sejiwa...
potret hitam putih di atas yang telah ku ilhamkan itu
merupakan potret kenangan ayahanda dan bonda tersayangku...
tetapi kini ayahanda tercinta sudah tiada bersama menemani pahit manis 
dan suka duka kehidupan kami anak-beranak....
ayahanda tercinta telah kembali ke rahmatullah sewaktu aku masih di bangku sekolah...
ya semasa aku masih berada di tingkatan satu....
namun kini sudah 8 tahun usia pemergian ayahanda ku...
aku hanya mampu menitipkan setitik doa dari seluas lautan 
ayat suci-Nya..kerna aku sudah lama tidak membuka kitab terulung-Nya...
ayah....hanya al-fatihah yang mampu ku kirimkan bersama...
angin2 syahdu yang bertiup di muka bumi ini...
semoga angin2 itu terus setia pada tugasnya utk mengirimkan
khabar kerinduan ku padamu ayah....
kini aku hanya bertemankan adik-beradik dan permaisuri tercintaku...
siapa lagi kalau bukan bondaku yang tersayang...
dialah ayah...
dialah ibu bagiku....
terima kasih di atas segala jasa dan pengorbanan yg
telah engkau curahkan wahai bondaku yang terunggul....
tanpamu ku rasa dunia ini kaku dan beku..
tanpamu aku rasa sunyi dan sepi...
kau hiburkan aku dengan semangatmu...
kau layarkan pementasan watakmu dengan begitu baik sekali...
walaupun jauh di lubuk hatimu tersimpan rasa....
kepenatan.....
terpendam sedikit kesedihan...
tercoret sejuta rasa jemu dan letih...
namun kau sembunyikan semua itu dengan...
mempersembahkan kami, anak-anakmu dengan..
drama dan lakonanmu yang sangat menyentuh..
hati dan sanubariku.....
terima kasih BONDAKU.....

 srikandi-srikandi ku yang tercinta..akak, mak, nenek dan mak cikku...pandai-pandailah korang cari yang mana satu k......


 bonda dan arwah nenda tercinta.....

bondaku yang tersayang....i love u mak....





No comments:

Post a Comment